2011-08-05

Strandbaden en gång till





Igår torsdag var jag till tandläkaren. det var inte ett dugg roligt. jag grinade rätt rejält även denna gång. så torsdagen vill jag helst bara glömma att den fanns.

Dagen idag började tidigt. Kl 09 var vi hos T´s talpedagog inne i stan. Lite orolig för att det skulle vara för tidigt för att han skulle vilja sammarbeta men det gick riktigt bra och hon tyckte han utvecklats jättemycket sen sist vi sågs i våras. Kul att höra och då kommer språkgruppen på dagis att göra det ännu bättre.

Efter vi var klara där rusade vi igenom Willys, var även förbi Subway och köpte en macka till mig och R att dela på sen hem och packa ihop allt och utfodra huliganerna och sen drog vi till :

STRANDBADEN!!!!

aja lite trökigt kanske med ett besök till men vi tänkte passa på innan det blir dåligt väder och vi hade ändå inget annat att pyssla med idag och vi är så glada att vi åkte för vi har haft en riktigt toppendag.

Strax före kl 16 bullade mörka moln upp sig och då packade vi ihop oss och åkte hem.

 R bytte om och gick sen till M för lite ölhävning, film moppsning och annat tok. 

Jag och T bakade chokladmuffins, E cyklade lite och provade sin skatebord och Z, ja Z hans ork tog slut på studsmattan där han slocknade kl 18 :D

Nu ska jag kika lite film och käka chips innan jag ska krama kudden, blir inte alltför sent tror jag eftersom Z kanske vill stiga upp rätt tidigt imorrn med tanke på när han somnade för kvällen.

Hoppas ni haft en fin dag också.


Underbar dag på Strandbaden!


















Inga kommentarer: