2011-07-31

Hade gjort ett så fint långt snajdigt inlägg och sen bara .

nä.vet du. jag tror inte jag tänker lägga upp det åt dig. för jag är en dator och jag gör som jag vill. hur jag vill. när jag vill och nä jag känner inte för det. så. prutt på dig du!

Idiot!!

Så då får det la bli en snabbis istället.


  • Upp som en sol och ner som en pannkaka. eller hur det nu va.
  • Tårar flödar som en vårflod i april
  • Alla åker till jobbet. Och dricker öl. och äter mat. och spelar pusselspelet med spindeln och sågen som låter "scwosch" och man tappar huvudet. och sen får man sova. man kan också rita på jobbet. eller på golvet på jobbet. eller på sig själv när man är på jobbet.
  • äter gröt och blir tagna av tristessen långa gråa armar som gör att vi snubblar och ligger på gräsmattan och ylar.
  • Vi flyr tristessen på våra motorcrossar. som är paja. och därför måste trampas fram.
  • In på det som är så svenskt att till och med svenska flaggan vajar i vinden idag.
  • testar tusen soffor. tusen sängar. pillar på tusen saker och köper tusen (nästan) batterier.
  • slänger oss våghalsigt upp på våra pajade motorcrossar. mot paradiset!!
  • Vattnet flödar som Nigarafallen. Kaffet lenar dunkande huvud och vita små rumpor bländar alla kaksugna myror som springer åt andra hållet och låter myrofoben sola utan påhälsning.
  • Fiskpinnarna är ROSA!!!
  • Och där tog orken slut.
  • I med lite välling. lite glass. lite festis. och japp. där kom sockerkicken.
  • datatelefoni med kära släktingar långt långt borta.
  • en macka. två mackor. tre mackor. 
  • tandtrollskräm och tandtrollsvatten.
  • EEEEMMMIIIILLLL!!!!
  • ZZZZZZZZ

Där har ni våran dag. Några frågor på det???



1 kommentar:

Mia sa...

ja det var verkligen en snabbgenomgång :) kram