2011-07-29

Mamman vs huligangrodtroll

ställningen as we speak 1-0.

Mamman behöll lugnet när gammla mormodern ringde och gratta i efterskott.

Larmet gick efter ca 20 sek så medans jag pratade fick jag lite motion och övning på att låsa och låsa
upp div dörrar med en hand.

T fick motion genom att springa ut på baksidan, låta som en siren och sen springa mellan husen och upp på framsidan. fortfarnade låtandes som en siren.

Hoppas verkligen att grannarna stigit upp tidigt idag.

Sen tog mamman tag i barnen. stirrade dom djupt in i ögonen. och sa med isröst. "sitt ner och titta på Musse om inte ni vill spendera en timme i sängen nu när det är fint väder"

Efter lunch ska jag åka till farfars och släppa lös dom och eftermiddagen i övrigt är fri. Har tvättid kl 17 för jag har ca 2 ton tvätt och tvätta här hemma funkar inte. Dels har jag knappt någonstanns att hänga tvätten och sen torkar det inte i det här vädret.

Hoppas ni har en skön sommardag.

Inga kommentarer: