2011-07-22

Måste man ha en rubrik???

Jag har ingen idag iallfall. Alldels för trött för att tänka ut nåt klatchigt.

Lite sovmorgon idag. En skön dusch. i min ensamhet!! blev nästan lite förvirrad där ett tag och trodde jag råkat spola ner nån i avloppet.

Jobbar på med boken. Första timmen gick bra. Sen fick jag bryt när dom stod inne på toa med mig och vrålade att dom skulle kramas samtidigt som jag försökte.... ja inte kissa iallafall.

När vi väl kom oss ut från toan tvingade jag dom att "hålla" sig brevid mig i 10 min (satt i soffan och tvångskramades) och då skrek dom som stuckna grisar att dom INTE ville kramas.

Nähä ni  men det skulle ni ha tänkt på tidigare. Jag ville nämligen inte kramas när jag satt på toa men lyssnade ni på mig då????

Efter brytet tog vi nya tag och det har gått helt ok. Frågade T vad han ville göra efter lunch och han ville åka upp till IKEA och äta glass så då gjorde vi det. Gick igenom IKEA först och köpte ny målarfärg och trängdes med en hel drös andra rastlösa och solsugna människor.

Snorkiga semestermänniskor i bistron som aldrig någonsin ever i hela sina jävla små liv har serverat glass i kaffemuggar tidigare utan nä barnen fick vackert ät dom ur strut, möjligen kunde hon göra dom mindre??

Eeeehh nä du människa, jag har betalat för min glass och då vill jag inte ha 2 halva glassar för priset av 2 hela glassar. Så jag tog glassen, gick bort till kaffeautomaten, tog 2 kaffemuggar och 2 kaffeskedar och snodde helt sonika glassarna upp och ner!!!

Sura blickar från bistromänniskan men hon fattade att det inte va läge för diskussion :D

En snabbis in på Köpis och hittade tofflor åt R, dom han haft tidigare har han gått sönder, dom sprack mitt under på en foten och envis som han är körde han med superlim och silvertejp men igår så funkade det inte längre.

Fick också en glad överaskning då det visade sig att Subway!!! öppnat :D

Blev en vända i lekparken, förbi farfars och drog in tunnorna och sen hem en snabbis och byta om innan vi gick till M och käka middag. Ungarna försökte måla om hans altan med röda vinbär men tja resultatet blev väl sådär :D

Hemma igen vid 18 tror jag och jag är helt slut, trött i huvudet, som jag brukar bli när jag har varit iväg till platser där det är mycket folk i rörelse. Ska bli intressant att se hur det ska bli i höst.

Nu ska jag lägga i säng grabbarna och sen blir det nog sängen för mig med.


Puss och Kram

Inga kommentarer: