2011-07-06

Jävla nerver!

På fredag bär det äntligen av till Östersund för mig och T. Vi ska hälsa på älskade syster Mi ett par dar.
Inte gör nåt speciellt. Mest bara vara och umgås. Rå om varandra helt enkelt. Och så ska hon får visa oss sitt Östersund. Få se om vi hittar nåt sjöodjur ;D

Men på fredag åker också E till morfars. Han hänger med mig och T till Sundsvall. Vi stannar där i ett par timmar och umgås lite med morfars och moster E som kör ner och hämtar han där.
Sen får vi se när han vill komma hem igen ;D men morbror J kör v 30 igen och morbror F och kusinerna åker hem v 30 tror jag. Så jag gissar nån gång under v 30  :D

Men jag har såna åka hemifrån ågren så det är inte sant. Jag har svårt att få ihop packningen. Tvätten hopar sig, jag vill städa och röja undan här hemma fast R och Z ska vara kvar hemma. Jag vill att allt är tvätta och undanlagt. Innerst inne handlar det nog om kontroll också. Och när jag inte har det, som jag vill, på mitt sätt, då blir jag sur och grinig och elak. :(((((

Och mina älsklingar råkar ut för skiten :(

FÖRLÅT!!!!

Inte gör det saken bättre av att barnen är ständigt i luven på varandra, att man bor på värsta stället i världen, och nej då menar jag inte orten i sig utan området i synnerhet. Jag förstår mig inte på många här, dom allra flesta får mig att känna mig..... som en liten ful lus :(

Nu ska jag försöka lyssnar klart på avsnittet jag håller på med och sen sova.

Imorgon SKA bli en bättre dag. Det har jag bestämt. så det så :D


puss och kram

Inga kommentarer: