2011-07-26

Jag ändrar mig

Alla som hört historien om mitt våldsamma hackande på skärbrädan första sommaren hos svärfars när jag skulle skära en limpskiva och skärbrädan rörde sig av myror. (fast ALLA påstår att det var max 2 små små svartmyror.) Ni vet vad jag tycker om myror.

Men nu. från och med idag. kommer myrorna på andra plats. eller kanske delad först. med dom äckligaste djuren någonsin. kan någon vara vänliga och tala om för mig vad tves----ten gör för nytta på jorden.

Om ni inte fattar va jag menar för djur så får ni gissa för jag tänker inte skriva ut hela namnet och aldrig i livet att jag lägger ut nån bild för dom kommer jag inte att kunna gå in på min egen blogg.


Som sagt, om ni vet vad dom gör för nytta, så tala gärna om det.


//sorry.men.jag.tål.er.verkligen.inte.

Inga kommentarer: