2011-07-20

On the bright side of life...

är det sol ute. jag har friska glada galna vrålande barn. jag har tak över huvudet och jävligt mycket kyckling i frysen. även om mina barn föredrar att vara nakna så finns det iallfall kläder när dom börjar frysa. vi kan ta cykel eller bil närhelst vi vill och handla den mat vi behöver. vi har kärlek i tonvis. och ett par miljoner leksaksbilar. vi har mer barnfilmer än dom hinner titta på och godis får dom varje lördag.

så..... att jag har stukat foten. har tandvärk som kommer och går. konstig i humöret. trött. att altan ser ut som skit och att det skulle verkligen behövas städas. att jag bor i ett svar hål som äter upp all min energie.

det är egentligen skitgrejor. eller hur???

Ha en fin dag mina vänner. Nu ska jag gå och hjälpa killarna med frukost och sen blir det gräsmattan och solen.

Inga kommentarer: