2011-10-30

Bloody sunday


När Z började yla om gå ner kl 07 tyckte jag först det var en bra idé. 

Tills jag kom på att klockan egentligen bara var 06.00.

Då blev det mer "mmmeeeennn åååååhhhhh kan vi inte sova en stund till snälla?!"

Men barnen dom är hårda dom så det var bara att knata ner det och ställa sig i givakt i köket.

Efter lite allmänt velande hemma så bestämde vi oss för en shoppingtur till Cissy Gross :D och det tycket jag var så kul att jag dokumenterade hela racet.

 Stopp vid kondisdisken
 Modern suktade efter nåt gräddaktigt 
och barnen efter spindlarna med röda
blinkande ögon.


Den minsta av herrarna Persson har kommit in i
"JAG KAN SJÄLV" fasen.
Mycket roligt.
När Kundvagnen är nog dryg ändå utan
att man ska behöva slåss om den med
en ilsk snart 3-åring.


Pausvila vid fiskdisken


Man kan också lifta längst fram


Cool pumpa :D


Köttfärs till kålpuddingen


Korv till herrarna Persson


Pausvila vid korvdisken


Lite helikopterflygning


Och sen blev det MAX till lunch


Sen har vi stödvilat. Fixat foton på datorn. Spelat diverse tv och telefonspel. Tvättat. Ätit. Pratat med mormor på skype. och en del annat.


En väldigt skön söndag faktiskt :D



Inga kommentarer: