2011-10-24

Veckoutmaning


Inspirerad av Mallas olika utmaningar så ville jag också göra en utmaning.

Frågan var bara vad för sorts utmaning???

Kläder?

Byxor, om vi säger att jag ska göra en vecka så blir det svårt för jag äger inte 7 par byxor, inte heller 7 tröjor som jag verkligen gillar, eller jo kanske 7 tröjor, men byxor, nänä där kommer jag max upp i 4 och då är 2 st likadana.

Men nåt jag har många olika av är ju faktiskt mina (våra) älskade husdjur!!!

Så veckans utmaning blir kort och gott : 7 olika djur inom husets 4 väggar!!

Å då menar jag riktiga djur. Inte dammdinosaurerna under soffan och såna dylika saker.


Måndagens djur är : 

STORM



En 9 - årig Grå Jako grabb.
Som tror han är störst bäst och vackrast.
(och det sista kan jag väl typ hålla med om
men det säger vi inget om.)

Han älskar att prata, käka med husse, busa,
vara med och ha koll på allt.
Han har ett stor prat förråd men vi tror att han kan 
mer om han bara lägger manken till och viljan.
Han kom till oss som en "liten" bebis på dryga 3 mån
och har snart varit hos oss i 9 år!

Kärlek <3




//det.va.ingen.dålig.utmaning.jag.klurat.ut.

Inga kommentarer: