2011-10-09

Sköna söndag


Fast kallt nå så fördömt var det!! Lugn morgon med Pippi på tv:n och en liten varm hand i min. Klev upp en liten stund innan pappan kom hem iallafall.

Röjde, käka lunch och sen tog vi bussen in till stan och hälsade på J och sötvovven :D

Klev av vid sjukhuset så dom fick härja lite i lekparken innan vi gick hem till J och fikade. Gissar att J kanske och även vovven var lite slut i huvudet efter vårat besök :D

R kom och hämtade oss i stan och sen åkte vi till farmor och hämtade Z och sen hem och åt sån tokgod Kålpudding som R gjort :D Tack för en supermiddag älskling :D

Sen skjutsade R M till Uppsala för att kika på en bil och jag och grabbsen pysslade på här hemma, badade, tittade på Rio, röjde undan, la in lite på Tradera och lite annat.

När R kom hem igen så gjorde vi kvällis och tydligen hade vi trötta killar för 20.20 sov dom och det är inte alltför vanligt, vi brukar få hålla på till 20.40 innan alla tre har slocknat, ibland längre.

Nu blir det filmmys för oss och sen i säng, har dock inte supertidig morgon imorrn då vi har samtal med Z´s fröken kl 10 och jag åker till skolan efter det, dock ska ju E iväg till kl 8 så kanske man får sova till 6.30 om man har tur.




Spännande att åka buss och dessutom
på R80 och inte Valbovägen.


Fina Boulongen


Mina fina grabbar!!


Coolt med massor av löv 
att sparka omkring i


Sötungarna :D


Fast en kanske är en apa för jag vette sjutton
hur han kom upp dit!!



Inga kommentarer: