2011-10-27

Torsdagens utmaning


En fisk.

Nyaste tillskottet i akvariet heter Skunk Botia.


Alltså sorten.

Just den här firren kan vara Skunken 1.
eller 2 eller 3.

Eftersom den har 2 brorsor.

Och ja, naturligtvis har vi könstestat dom så vi vet
att det är killar.

Dom bor i alla fall i en ihålig sten men
visar sig bara ute en och en.

Mest troligt för att dom turas om att ha paltkoma 
pga av alla äckliga snäckor/sniglar dom 
klämmer i sig.

Och därför älskar jag dom.





//tree.to.go.who´s.tomorrow??

2 kommentarer:

Mia sa...

ooh! häftiga dom va, å skönt att slippa jag dom där förbaskade sniglarna hela tiden :D

Hannah sa...

Jo dom är jättefina. Men jag tror inte dom har mycket till IQ....

Dom gillar att klämma in sig i springan bakom pumpen. Och sen sitter dom bara där!!!

Jag tror dom dör varje gång fast idag så kom jag på att det är där det är mycket sniglar så det är säkert därför dom sitter där men nu har jag släppt pumpen lite så jag inte behöver få nervskak varje gång jag går förbi och dom sitter där :D