2011-10-28

Jaha idag blev det det berömda fredagsmyset även hos Persson


Vi måste ju prova en fredag också. Annars har det varit mycket onsdagsmys faktiskt.

Innehåll : Idol. Chips. Läsk. Övertrötta barn. Ljus. Irriterande små fula barn som har en gammal mopp på huvudet så dom kan låtsas vara utklädda och därmed få säga "bus eller godis" och få en näve gratis godis.

Tror fan jag ska prova det själv nästa gång jag bli kaksugen. "kaka eller bus" med killarnas monstermask. OM jag inte får en kaka måste jag hitta på ett bus. Förslag någon??

Mysfaktor på en skala mellan 1-10? Knapp 4.5.  Om det inte vore för moppungarna och om våra barn kunde fatta att hela vitsen med fredagsmys är att sitta STILLA I SOFFAN OCH VARA SÖTA OCH RARA OCH INTE SLÅSS!!! (fast hallå det är ju grodhuligantrollen jag pratar om så...) ja om det inte vore för det så kunde det ju blitt en 9 eller så.

Roger och E fick lite egenmys då dom har hunnit varit iväg och tittat på Tintin. Dom tyckte den var bra men lite trist blev det att den höll på att hacka och till slut gick sönder så att dom fick titta på halva filmen på engelska. Som kompensation fick dom 2 nya biljetter och det va ju schyst iallafall.


//idag.har.jag.sett.ut.som.en.svart.ninja.och.haft.mycket.fnitter.i.kroppen.känskan.av.nykär.ni.vet

Inga kommentarer: