2011-10-21

Var vänlig och ange ditt felaktiga postnummer och din stad som du ej befinner dig i.


Alltså.

Vi ska säga upp våra Swedbanks Mastercard eftersom vi byter bank till LÄNSFÖRSÄKRINGAR
nästa månad.

Men tro nu inte att det bara är att ringa närmsta Swedbank och säga att man vill avsluta kortet.

För det vore ju för roligt och inte ett dugg irriterande.

Roger blev skickad mellan Valbo, Gävle och Göteborg i 1 timme innan det snäppte och han vrålade att dom inte fixade fram nån jävel som kunde fixa det nu så skulle han skicka telefonräkningen till dom och då var det tydligen nån som kunde trycka på nån knapp.

Eftersom jag skulle slippa samma runda så hade Roger lyckats trolla fram ett nummer direkt till Entercard och där fick jag tala med en vänlig datorröst som upplyste mig gång på gång om att jag hade 3 val.

Fast egentligen hade jag bara 1 val. För dom andra två valen kunde jag inte välja för det fanns inga sådana uppgifter på mig.

Och om jag valde det jag kunde välja, vilket var en kod som skulle skickas hem till mig, ja då hade det inte heller funkat eftersom jag visste att dom hade fel adress på mig.

Och om jag inte hade den koden så kunde jag inte logga in till kundtjänst och då kunde jag inte heller få prata med någon som kunde avsluta mitt kort.

Så då blev jag en sån där besvärlig jävel.

För om man lyssnar efter alla dom där valen som dom vill att man ska göra. Då viskar dom jättetyst att om man inte gör något alls. Bara sitter där och är arg eller möjligen dum och inte fattar att man ska trycka på 10 miljoner jävla knappar. Då blir man tydligen automatiskt kopplad till..... tadaaaa kundtjänst!!!

Så det gjorde jag och sen sa jag nåt i stil med att "antyder du nåt om en jävla kod som jag måste ha för att få prata med dig då ligger du jävligt risigt till"

Ett par minuter senare är så även mitt Mastercard avslutat och vi är ytterligare ett steg bort från Swedbank.

wiiihhhooooo :D



Inga kommentarer: