2013-01-17


Började ju lite försiktigt före jul med Herbalife och en motionsgrupp som skulle träffas en gång i veckan, samma dag, samma tid. 

Går ju inte så bra. Jag känner mig peppad att komma igång, går ett par dag varje vecka ändå och byter ut ett par måltider mot shaken. 

Jag ska försöka starta upp 9 veckors programmet på PS3:n också och skulle vilja ha en crosstrainer men det finns det inga pengar alls för.

Men när det bara är jag så har jag svårt att hålla uppe glöden. Jag har visserligen L som alltid ställer upp och går med mig dom dagarna men annars så är det rätt stilla. 

Jag har inga önskningar om att väga 83 kg till sommaren. Jag vill väga minst 10 kg mindre, det vore bra om jag kommer i dom sommarkläder jag har!!!

Så på lördag ska jag fika dopfika, äta semla och svulla rejält. 

På söndag är det slut. 

När jag gått ner 1.5 kg ska jag äta nästa semla om det så dröjer ända till i juni.


1 kommentar:

Linda sa...

Oh gumman om vi bara hade bott grannar så hade jag gått med dig JÄMT!! Jag är taggad med, men är det INGEN som vill hålla mig sällskap är det ganska svårt....
Men har du en smartphone?? Då kan vi ju "tävla" emot varandra??