2013-01-20

Och så är helgen slut


Gick ju fort det måste jag säga.

Vi var bjudna på dop igår. Men då Roger blev hemma så valde jag att också stanna hemma.

Jag ska lyssna mer på mig själv och magkänslan sa nej till att åka.

Mi och Mattias kom över vid 13 och vi åkte och hämtade en sekretär som jag ska ha på kontoret. Och det blev jättebra. Massa smålådor att stoppa mina hundra pryla i :D

Sen käkade vi pizza och kollade film och slappade. Riktigt skönt.

Idag har det mest blivit plock och fix och städat lite. Ut och rasta huliganerna efter lunch och sen lite spel för dom. Det har gått fort idag och redan söndagkväll.

Lite stressad inför den här veckan som är fullproppad.

Imorrn ska vi köra bort återvinningen, hämta och lämna grejor i förrådet och tvätta upp alla sängkläder, kolla att vi har täcken och kuddar så det räcker.

Tisdag hinner jag inte göra nåt hemma för jag och Tyr har möten från kl 09 till kl 12 och sen är det hämta brorsorna, middag och små fix och sen på onsdagmorron kommer ju äntligen Elin, Raymond och mamma!

Hinner säga hej till dom och sen har jag möte kl 10-11 och sen BVC på eftermiddagen kl 15.45.

Torsdag bär det av till Högbo för mig och Elin och där ska jag verkligen bara försöka slappna av och njuta av spaat, hotell, god mat och Elin.

Fredag hotellfrukost :D och sen fullt ös medvetslös resten av dan antar jag.

Lördag jobbar Roger och dom åker hem och söndag fika med C&A kanske???


Så ni ser, inte många lugna stunder denna vecka som kommer.

Nu fixa käk till mina små grå, fixa lite fika och så kolla film med älsklingen.


// Puss och Kram

Inga kommentarer: