2013-01-16



Idag har jag och Tyr legat på soffan och spelat PS3.

Det var ungefär så mycket jag orkade göra. Jag hade nog samlat ihop en massa energie för igår och när det gick bra och kändes bra då blev det pyspunka + då att grabbarna har varit sjuka.

Inte Elric än men jag är lur att han är på väg för han klagade på nacken och huvudet nu ikväll så vi får se hur han mår imorgon.

På eftermiddagen blev det en tvättmaskin, en snöskottning eftersom vi tydligen ska få all jävla snö i hela Sverige!!! men jag är trött i kroppen känner jag. Kanske håller på att bli sjuk jag med....

Det orkar jag då rent inte, har inte lust med heller. Nästa vecka är det fullt ös medvetslös som gäller.

Nu ska jag ta mina 4 täcken och lägga mig och hoppas på en bättre natt än igår då Zedd hade klifel och for runt som en liten iller i sängen.


Puss och Kram

Inga kommentarer: