2013-01-09

Jag har blivit så satans trälig och trist!!!


Känns ju fan som om jag är 500 år eller mer!!!

Blev ju lite bebissjuk igår.

Jajaja.

Jag blir det med jämna mellanrum och sen kommer jag på det där med nätter och blöjor och allt annats som kanske inte är det roligaste jämt.

Och försöker bortse det där med liten bebisnacke. Och sen går det över.

Men iallafall. Jag gick tillbaka och läste i bloggen.

Januari 2009. Då Zedd va nykläckt. Och trots kaoset som jag vet med all säkerhet rådde i familjen då så lyser inläggen igenom av en harmoni på något konstigt vis och inläggen var roligare då.

Och helvete va vi rände omkring, pulkaåkning, utflykter, JVM, promenader och tusen andra grejor.

Nu?

Nu sitter vi bara här på våra arselen och surar.

Ja men det känns ju så!!!

Så nu ska det bli andra bullar.

Så fort jag hittar igen den där jävla energin som jag har glömt bort var jag la någonstans....

Vi smygstartar med en tur till bibblan och ikväll ska grabbarna få massage innan dom ska sova så får vi se om det blir mindre pillrigt i dom små benen.

//Hannah.


1 kommentar:

sara sa...

Känner så igen mig i det du skriver. Kram