2013-01-15

Work 4 You


Är ett företag som förhoppningsvis ska kunna hjälpa mig hitta ett jobb som jag kan få stanna på. Som jag kan känna att jag verkligen kan vara mig själv utan att det ska göra nåt.

Och det är aktivitetsbaserat så från och med 23/1 så vet jag att jag kommer att få pengar från FK. Förhoppningsvis får jag från alfakassan också eftersom jag har stämplat sen v 48 så äntligen verkar det ordna upp sig även med ekonomin och det är en stor stor sten som jag kan släppa en liten stund.

Mådde verkligen apa när jag skulle åka in, tycker absolut inte om sånt som jag inte har koll på men konstigt nog så var jag ändå lugn på nåt sätt som jag inte varit förut och det var skönt och jag tror det kommer att bli jättekul och bra.

Annars så har Tyr åkt på febern som Zedd hade igår. Dock en värre huvudvärk än Zedd hade och han kräktes till och med på förmiddagen för han hade så ont!

Hoppas han är lite piggare imorgon för idag har han bara sovit och vi har inte fått ner tempen under 38.

Zedd ska iväg på dagis imorrn för han har varit pigg idag även om han är kravlig med maten, dock så brukar han alltid äta på dagis, kanske skulle anställa D som personlig kock ;D

Nu blir det snart sängen och imorrn ska jag nog bara softa med Tyr och kanske städa badrummet.


Kram och Puss


2 kommentarer:

Linda sa...

Men vad härligt... Men vad ska detta företaget hjälpa dig med?? Skriva cv? söka jobb eller ska de hjälpa dig med praktikplatser?

Annelie sa...

Lycka till!