2013-01-09


Funderar på att försöka sova. Det där med att sno tillbaka dygnet går inte jättebra för mig kan jag villigt erkänna.

Alldels nyss låg jag och snusade den här alldeles nyss jättelilla pyttebebben men nu stor cool 4 åring i nacken och funderar på vad som hände och hur han kunde blir 4 år!

Nej jag vill inte "börja" om. Min livmoder har inga önskningar om att bli uppsprättad någon mer gång och för den delen inte jag heller.

Och jag anar slutet på småbarnsirrandet och inträdet i mitt emellan land och blöjor, nappar, välling och inte en suck att sova en hel natt på väldigt många år IGEN lockar inte.

Men jag skulle kunna låna nån liten bebbe så där med jämna mellan rum.

Så söker ni en nanny (Elin kan ni tänka er Gävle så är jag all yours ;D ) så finns jag här. :D


//ny.yrkesbanan.kanske?//

Inga kommentarer: