2013-01-06

Henna jer rent åt helviti!!!


Vi skulle ju sno tillbaka dygnet eftersom allvaret drar igång på måndag.
(alltså för barnen, själv ska jag väl va hemmafru utan lön ett tag till verkar det som!)

Kl 22.00 fick jag våldslägga 2 barn. (våldet bestod i att bära upp 2 barn, linda in dom i varsitt täcke, slå på skivan och sen placera sig i mitten och hålla i en unge med varje arm. på 20 min så sov dom. det gäller att få dom stilla.)

Den 3:e. Han som enligt alla papper fyller 8 år i april. Han är nog i nån förpubertal fas för förutom hånerierna han lagt till sig med så är han ännu uppe och visar noll noll noll tecken på trötthet.

Tisdag kommer att bita han i arslet sen men han säger att det är lugnt medan jag allaredan ser psykbrytet som kommer att drabba främst mig.

Och jag. Jag som var så duktig och klev upp tidigt, i arla freking morgonstund, för att vara trött när kvällen kommer.

Det bet mig i arslet kan jag säga för det enda jag är är jefligt hungrig.

Pizzahungrig faktiskt och det går inte ihop med mitt nya sunda liv ska jag tala om!!

Nope. Blunda för Veronpizzan som ligger och mojsar i kylskåpet.

Det får bli en hink te och ett päron och ett äpple och kanske en riskaka.

Sen ska jag sova om jag så måste våldlägga mig själv.



//imorrn.då.ska.vi.lägga.oss.i.tid.(kryssafingrarnabakomryggen.)lovar.//

Inga kommentarer: