2013-01-07

Kickstarta våren med vitaminer till kroppen


Trött och hängig efter julens alla godsaker?

Blek och glåmig så här efter mörka december?

Lite vitaminer kanske kan pigga upp er?

Om ni klickar in på Kenkou (annons här till vänster) så har dom en kampanj just nu som ger dig Gratis Omega 3 kapslar (60 st värde 189:-) med valfri beställning OCH 20 % prova på rabatt på hela sortimentet av hälsokostprodukter när du uppger koden OMEGA3 i kassan.

Jag ska passa på och fylla upp förråden för Tyr äter Omega 3 som godis (åja nästan ) och det gör han lugnare och mer harmonisk och vitamin D till mig eftersom jag hoppas det ska hjälpa mig må bättre nu när jag slutat med den andra medicinen och så blir det nog nån form av Magnesium till karln så kanske han slipper ha så ont i benen.


Inga kommentarer: