2009-07-28

God Morgon

Vad ska ni göra idag?

Själva så har jag och Tyr varit uppe en stund och tittat på senaste Småkryps filmen (kan varmt rekomendera dom filmerna för dom är jättesöta, jag tycker inte om kryp men dom här är för goa och i synnerhet spindlarna :D http://cdon.se/film/sm%c3%a5kryp_-_vol._1-909436 vi har 5 och det finns 7 filmer vad jag vet.)

Blir frulle sen när dom andra två kommer upp och sen när Roger kommer så ska packa ihop oss och åka till JVM för lite tågtittande och lek och sen tror jag att det blir MAX till lunch, är sugen på nuggetssallad och så måste jag hämta min låda som jag glömde när jag jobbade sist.

I övrigt tror jag dan blir lugn och det ska bli skönt, ser ut just nu iallafall att kunna bli ok väder så då blir det nog gräsmattan och säkerligen lite piratande om jag känner Ellis rätt. :D


Ja just det, sen så säger jag grattis och kram älskade jag på min födelsedag.
HURRA HURRA FÖR MIG IDAG :D

Ha en fin dag allihopa.

kram

3 kommentarer:

carola sa...

Hipp hipp hurra:)
Hoppas du får en bra födelsedag, ni har mycket skoj inplanerat..

Åh är du från norrland..
Jag är luleåit i hjärtat:)..Önskar så att jag fick bo där uppe..
Jobbade på connex för 2 år sen och bodde i vännäs..

Sköt om er nu
kramisar

Ingela sa...

Grattis!

Anonym sa...

grattis gumman, älaksr dej kram mamma