2009-07-31

Inte visste jag att jag bedrev dagisverksamhet

eller att jag tydligen bytt jobb till dagmamma!

Missförstå mig rätt, jag har absolut inget emot när Ellis har kompisar här och leker eller barn från grannhuset är här och leker men nu snackar vi total jävla fucking dumping av ungar som inte har ett uns vett i sig och som bara tjatar från sek 1 och var är päronen??? spårlöst borta, pappan ligger tydligen och sover iallafall om man kan lita på infon från ena ungen.

Dom öppnar typ dörren och hej då ses till middag typ och kollar inte en enda gång på flera timmar var dom är eller vad dom gör. Ellis är också ute och leker själv men han kollar jag ca var 15 min lite beroende på var han håller hus och vilka som är ute.

Låter som om jag är en riktigt bitterfitta och fine, det kanske jag är men sanningen är att ordspråket eller vad det nu är " mina barn och andras ungar" är väldigt sant!

2 kommentarer:

Mia sa...

Haha du får se till att ta betalt då om dom har tänkt använda dig som dagmamma :D
kram

Linda sa...

Jag vet hur det är....