2009-07-19

Inga tåg idag

Roger var inte så pigg och inte var det väder ute heller så vi struntade i det. Bara varit hemma hela dan istället och städat, jag och Tyr har dammtorkat och dammsugit vart enda hörn och vrå i hela vardagsrummet + gjort rent åt småttingarna. Har ju dragit på oss malar av nån anledning, små och irriterande om än harmlösa och trots en rejäl storstädning för ett par veckor sen så har dom kommit tillbaka så nu har jag renskrubbat vardagsrummet och hallen idag, köket och sovrummen verkar dom inte hålla till i så där väntar jag lite så får vi se om vi får bort dom den här gången.

En väldigt lugn dag om än jag kände mig lite rastlös på eftermiddagen men det gick över efter att jag och Tyr var ut en sväng och plaskade lite i ett par vattenpölar, passade på när det var uppehåll en stund.

Nu ska jag gå och spela lite tvspel med karlsloken min ;D och sen sova, är trött i knoppen, varit lite grubblerier idag, onödiga och konstiga men ändå grubblerier.

kram

Inga kommentarer: