2009-07-11

Solen har hittat hit igen

Efter ett par dagars ruskväder var det återigen sol imorse kl 6 då jag och små killarna klev upp, Roger fick sova en stund till och Elric sov hos farfars inatt.

Lugn förmiddag med röjning av köket som såg ut som om en tornado dragit fram, la undan all tvätt som samlats i drivor här och var i lägenheten och sen käka vi lunch innan jag åkte till jobbet. Fast det var eg onödigt tydligen eftersom jag inte stod med på schemat men eftersom Ida va sjuk så då stannade jag och var servmupp till 19 istället för att åka hem då jag ändå hade tagit mig till jobbet. Skönt att vara mupp för en gångs skull och jag kunde dona på i min egna takt.

Väl hemma igen så hade farmor hämtat Tyr och lämnat Ellis så vi är fortfarande en unge kort :D

Nä skämt å sido det är helt ok, vi har haft en tuff vecka med dåligt väder och våra killar är riktig utegrabbar så dåligt väder är inte skoj för dom eftersom man då inte kan vara ute som man vill och det märks kan jag lova så vi behöver lite andningspaus och då farmor erbjuder sig tackar vi inte nej.

Imorrn tror jag det blir Rörberg och kolla på flyguppvisning som jag tror dom skulle ha om vädret tillåter det vill säga men jag hoppas på uppehåll för regn är jag less på.

Nu kom min älskling med jordgubbar så jag ska lägga mig i sängen och mumsa i mig dom och slöglo lite på King Kong, det enda som verkar gå se på tv:n just nu.

kram

Inga kommentarer: