2009-07-25

Kaos!!!!!

Så är det.

Kaos i hushållet Persson.

Allt är i en enda röra, maten funkar inte, sömnen funkar inte, att vi kan ha kläder på oss är ett under för det är inte lätt att hitta kläder som dels är rena och dels hör till en själv.

Förrådet skulle behöva tömmas, dagiskläder inventeras, dessutom ska vi klämma in en vecka i norrland om drygt 2 veckor vilket innebär lokalisering av väskor, tvättning och packning till 5 pers vilket bara det ger mig gråa hår.

Jobbar i natt men sen är jag ledig ända till slutet av augusti innan jag jobbar nästa gång och till veckan måste jag/vi försöka styra upp lite här hemma.

Är jobbigt när det bara rasar ihop, man hittar inget och allt man gör är att springa omkring som yra höns.

1 kommentar:

carola sa...

Tack för tipset tjejen..

Här är ett stort kaos..bröt i hop ikväll..
Lilla nisse har såna utbrott, idag blev jag så arg..
Du vet, sen kommer det dåliga samvetet om man blir bara så ledsen..
Han slåss,kastar saker, skriker, rymmer..ja allt..fler gånger om dagen och långa utbrott..
Är helt slut..

Var rädd om dig....
hoppas du får sova gott