2009-07-20

Just nu inte regn

men mulet och grått och blåsigt och inte speciellt varmt.

Småkillarna sover, så jag passar på att dricka lite kaffe och slösurfa lite.

Käkat donken till lunch, kycklingburgaren är ju det enda som går äta på det stället så det blev sån och så glass till Tyr som redan käkat hemma. Rent slöseri att köpa mat åt han för han äter inte mer än 2 tuggor och nån pommes och det kan han lika gärna äta av oss.

Fick glas också och inte har jag nån koll på dom där men vi har ett blått sen tidigare och nu fick vi två LILA! kunde ju inte blivit bättre då det är en favvofärg :D

Annars idag har jag och Tyr kämpat med att städa sovrummet, är hyfsat nöjd iallfall, alla dammelefanter är iallafall borta ;D

Just nåt annat ska vi nog inte göra, ska förska fixa ihop nån middag och så kommer Elric snart hem från stugan *LÄNGTA* sen blir detnog bara mys resten av kvällen

kram

2 kommentarer:

carola sa...

skönt med en till som är trångbodd att gråta mot:)..

Trivs du på Max?? visst var det där du jobbar..
Min äldsta dotter skulle behöva ett jobb, hon är ju 18..
Hon har funderat på att söka på mc donalds..blä:(

sköt om dig och dammråttorna och alla saker som begraver:)

Anonym sa...

hej gumman snart semester hos mamma hoppas jag kan skäma bort dej lite. att man känner som du gör ibland är inte nått konstigt med tre små jobb och så bor ni trångt, hoppas det finns en fe med trollspö som kan fixa det, kramkram mamma