2011-04-07

ARG :(((

hoppar jämfota. sliter mitt hår. bankar på kudden och biter mig hårt hårt i kinden.

Jag är så arg att jag vill slå någon eller något. Riktigt riktigt hårt.

Har ni varit så arg någongån??

Jag är arg på livet. jag är arg på våren. jag är arg på kläderna som ligger överallt. jag är arg på barnen som inte lyssnar. jag är arg på den satans medicinen som jag jämt måste ta. som jag hatar. jag är arg på inskränkta dumma människor som tror att solen jämt kretsar runt dom. arg på nyfikna jävla grannar som måste ha koll på allt.

JAG ÄR HELT ENKELT ARG PÅ ALLT!!!!

Idag är verkligen ingen bra dag.
Idag är en dag att spendera under täcket. Med pappersrullen.

Men där kan jag inte ligga. Jag kramar barnet som är hemma. Lägger i en tvätt och tar en glödhet dusch för att spola bort all ilska.

Hjälper sådär. Inte riktigt lika arg. Men tom och ledsen. Och ont i själen.

Sa jag att livet suger idag?!

Fast visst är jag glad att jag iallafall är här och kan krama mina barn. Säga förlåt för att mamma var så arg i morse. Förklara och hoppas dom förstår. Att jag älskar dom mer än livet själv fast jag är så arg att jag bara skriker emellanåt.

Inga kommentarer: