2011-04-19

det skulle ju komma ett inlägg med kalasbilder

men dom är i min dator. min dator med taskig strömsladd. den som slår av sig själv inom 10 sek om man inte har silvertejpat sladdjäkeln och tryckt den mot en vägg. då tar det 30 sek istället.

Jag hinner inte öppna bildmappen. jag hinner inte öppna photoshopen. jag hinner inte ett freking jäkla dugg.

Orkar inte. Jag lägger ner min dator. Inväntar den nya fina som kommer från östersund om en inte allt för lång framtid.

Och åkkkeeejjjrrrååå. klart den inte är NY. men. den är nyare än den här.
det är ingen som har kissat på den. det är ingen som har vält ner den från soffan. det är ingen som dregglat kaksmulor på den.

Dessutom har jag. igen. en spygroda. som har legat på mig och halvhulkat halva natten och jag kände alldels nyss att en dusch inte skulle vara helt fel för det luktar inte shampoo om mitt hår precis.

ett till gnäll. sen kaffe och titta på sovgrodan som är alldels mosig och pluttig och yttepyttig.
som dom blir när dom blir sjuka.
jo gnället. jag har ju en ny telefon. som är på lagning. för den var tydligen hörselskadad. och jag har fått lånat en annan antik variant. och jag freking hatar den. fattar nada. allt är konstigt. vet inte var någonting är. ett tryck här så hamnar du här. om du har tur.

så därför inte ens en liten bild på min lilla söta rödmosiga lilla sjukling.

för jag fattar inte hur telefonfan funkar!!

Inga kommentarer: