2011-04-29

Gomorron

Och jodå, har sovit hela långa natten och blev väck av en blöt lite småsnorig grodpuss strax efter kl 7 :D

T har som vanligt kommit in och lagt sig längst ner, på mina fötter, som en liten vovve :D men jag är så van att det inte stör mig numera. Det är mer konstigt att vakna och han inte ligger där nere. Och ja vi har provat att lägga han uppe mellan oss men det är han inte alls intresserad av. han ska ligga längst ner.pronto.

Nu dagis och sen vet jag inte. Jag skulle fika med T men med ingen röst så känns det inte så kul. Skulle behöva förbi L också och kolla datorn men måste då ha med mig R och han vill heslt bo på toan idag så det känns också som ett hopplöst fall.

Måste försöka få nåt gjort idag. Inte bara sitta. Men jag kommer nog att få tvinga mig själv känner jag.

//Hannah

Inga kommentarer: