2011-04-08

Bomull och snor

det är vad mitt huvud består av idag. Och en del frågor.

Om hur mycket man ska tordas säga. Det pratas så mycket skit och folk vet saker
som dom rimligen inte borde veta. Skulle vilja veta vem som glappar brevid jag.....

Jag väljer noga mina vänner på FB av den anledningen.
Så när det kommer personer som jag av goda själ har valt bort och säger saker som nästan är citerat från en status på fejjan blir jag lite brydd.
För jag har låst allt till att bara mina vänner ska se det. Fast jag märker att
jag nog måste låsa det lite mer specifikt verkar det som.

För övrigt mår jag som en överkörd kratta :( Haft ont i huvudet hela dagen och 2 svängar till dagis i den här blåsten gjorde inte saken ett dugg bättre.

Läskigt nog är jag inne på andra dagen med feber också, det händer typ aldrig.
Jag brukar ha feber en dag, och då sover jag mer eller mindre hela dagen om jag
kan och sen är jag frisk.

Men icket den här gången, nåt ilsket dagisvirus som legat och gottat till sig hela vintern och nu när det blev sol och varmt fick den liv.

Z är lämnad till farfars över natten och T och E är hemma. E är mycket bättre idag men blir fort trött och pipiga är dom bägge två så det blir nog en tidig kväll. (kanske, jag lovar inget) här i huset.

Nu. middag. slem makkisar och korv. som R gjorde igår. för han vet hur jag är med maten. tror nu inte att ungarna inte får mat när han jobbar. men då gör jag bara åt dom. oftast. inget åt mig själv. om det finns klart så är risken större att jag också äter.inte jämt. men oftast.

Och mormor : tack för bilarna.

1 kommentar:

Ori Et Amo sa...

Så jäkla envis förkylning som går. Jag har varit dålig i två veckor nu, hopplöst:)