2011-04-12

Idag har vi.....

Känt vårens första mask krypa i handen

Studerat en maskgrop

Spelat MixMax under mycket fnitter

Kastat pinnar för glatta livet i den överfulla
Gavleån.


Utöver det har vi varit på 4-års koll på BVC. T fick godkänt trots att han, precis som vi förstod, inte var alltför sammarbetsvillig.

Lekt Star Wars Indiana Jöns pirater. Jag blev nästan tagen av en haj när jag simmade till toan. Skräcken gjorde mig inte mindre kissnödig kan jag säga.

Underbara E och T har varit ute. I lekparken. Själva. I 40 min. wwwoohhhoooo. Har typ aldrig hänt. tills nu då. kanske kan vara ett återkommande koncept?

Z lämnades hos farmor kl 14.30 för att vara där medan vi var på BVC med T. Han har ännu inte kommit hem. en stark magkänsla säger att han blivit kidnappad.

Jag mår fortfarande blääää. Finns inget annat ord helt enkelt. blääää för huvudvärk sen 5 dagar tillbaka. bläää för täppt näsa. bläää för ont i halsen. blääää för ingen smak. ska jag fortsätta?? ni ser ju att det inte kan finnas nåt annat ord.

nu ska jag nog prova kudden. få se om john blund hittar mig i natt med.

All kärlek. /Hannah

2 kommentarer:

Isa sa...

Ni ser ut att ha det mys:) Skönt med all snö borta. Här är det fortförande kvar en hel del. Men dom sopade gatorna igår och jag känner att nu är det vår! Silas provade grannens cykel igår och då innsåg vi att ungen kan ju nästan cykla utan stödhjul å allt! Så Erik blev eld och lågor och åkte iväg och köpte en cykel på blocket så snart cyklar han runt här med alla andra miljorers ungar på kvarteret:) Krya på dig. Kram

harope sa...

Ja jätteskönt med alla snö borta och cyklarna går varma här hemma nu. Kul att Silas har hajat det där med cyklingen också för det är roligt men jag hoppas ändå att ni kör med stödhjul även om han verkar kunna utan, för vi provade det med Ellis när han började cykla och jo nog kunde han utan men sen såg han en katt/bil/hund whatever och glömde totalt bort att cykla :D så när han dykt några gånger åkte hjulen tillbaka för då gjorde det ju inget :D

kram