2011-04-25

å nu är vi friska igen

eller ja iallafall friskare. Jag och E mår lite kymmigt. Småilla och noll aptit mest hela tiden.

Idag har T toppar utbrotten med 4 smällar innan kl  10 och sen har dagen fortsatt i ungefär samma stil. Tröttsamt? ja något men vi hade bestämt oss för utflykt idag och idag höll vi i det. 


Packade ihop ungarna efter lunch och cyklade till Skommars, höll ut där en dryg timme. Det är en jättefin lekpark men ibland undrar jag inte om dom upplever den för stor :/


Plockade ihop alla och upp på cyklarna med nästa stopp Allén där T lyckade smälla av 2 utbrott på en dryg timme. :( Men E och Z var nöjdare där än på Skommars och pysslade på ett bra tag.


Efter det blev det cyckeltåg upp till Donken, och ja vi brukar inte äta där men vi har ju resturangchansen och killarna äter ju allt så vi körde det idag. Blev nån timme där med för man kan ju leka där med så det blev poppis. 


Sen hem efter det. Tror vi var hemma runt 16 och det har varit så underbart sommarväder idag så killarna har varit ute hela kvällen i bara tröja och byxor. 


Fått en riktigt försmak av sommaren idag så det blir väl en chock sen när kylan kommer tillbaka.


I övrigt en helt ok dag. kännt mig lite off emellanåt men inte av nån specifik anledning, det bara blir så. Lite ledsen i ögat när  jag läste min blogglista också. Livet är verkligen inte rättvist på nåt jäkla sätt ibland och jag sänder en varm tanke till J med familj.


Nu sängen, imorron väntar vårstädning av bilen och påskmiddag hos farfars, R har ju jobbat hela helgen + att vi alla mått lite småkynnigt så då har det inte funnits nån anledning till att äta massa go mat.




All kärlek till er

1 kommentar: