2011-04-28

Silence!!!

jomen ser ni. Det är tydligen nån liten ful bassilusk som har bosatt sig i min hals. Och jag är nu så hes att jag helst inte ska prata förrän på måndag. Hur nu det ska gå till??

Jobbet idag blev det inget med. Går ju inte om jag inte kan prata och om jag pratar så väser jag mest och så börjar jag hosta efteråt. Ofräscht till tusen :(

Sen mår jag inte bra annars heller. Grubblar en del. på allt och inget. Har problem med medicinen. Som jag hatar och som jag oftast glömmer bort att ta. Glömmer mycket överlag tycker jag och inget blir gjort här hemma. Sitter i soffan och ser hur det förfaller känns det som emellanåt. Väntar på ett uppåtryck och hoppas hinna röja och städa och feja och allt mellan himmel och jord innan jag trillar ner i källarn igen.

Nu blir det iallafall film med min älskling, få se om vi kommer igenom hela utan att somna. I natt blir det en helnatt hoppas jag på för Z sover hos farmor.


//Hannah

Inga kommentarer: