2011-09-10

41 besökare har jag tydligen haft idag.


Det är alltid kul att folk läser. Det skulle också vara roligt att få iallafall nån kommentar.

För jo jag kan faktiskt ibland tycka att det är lite orättvist att en del kan skriva att dom ätit cornflakes
(ingen behöver ta åt sig det vara bara ett hittepå) och får 20 kommentarer om hur roligt det vara att dom ätit cornflakes!

Eeeehhh va??? Om jag skriver om att pojkarna ätit en köttbulle. Kissat i kors. Och sen tvångsmatat varandra med myror så behöver ni inte skriva nåt. Om ni nu inte känner för det såklart.

Men om jag skriver ett inlägg och jag ser att det är närmare 50 visningar på det inlägget och inte en enda kommentar. Det tycker jag faktiskt är lite tråkigt. Så det så!




Men jag är ändå glad att ni läser :D


Iallafall så har dagen i övrigt gått i sjukhetens tecken. Febern vill inte ge sig, utan alvedon ligger den strax ovan 38 och det känns i hela kroppen. Roger har jobbat idag så just nån vila har det ju inte blivit. 

Farmor och Farfar skulle ut till stugan och även kolla Folkrace så dom erbjöd sig att ta med T och sen så var vädret så fint att dom bestämde sig att stanna i stugan så han kommer i morgon eftermiddag.

Vi andra har bara skrotat här hemma. E har ju fordonsförbjud och inget lördagsgodis och då var det tydligen inte så roligt att vara ute med kompisarna. Han hängde även med mig och Z när vi var i lekparken 1 dryg timme. 

Inte så mycket annat att säga om dagen. Jag längtar efter Roger. Även om dagen går rätt fort och han var förbi en snabbis med skor han hittat åt E så är det ändå för långt tid han är borta. Nu känns det väl lite extra eftersom jag egentligen bara behöver ligga i soffan och halvsova så febern ger sig nån gång.








E´s nya skor som R hittade på 
Jula för 99 :-
Superlätta och verkar väldigt varma.



En timme på lekparken pallade jag iallafall
mycket tack vare solen som lös och gjorde 
blåsten lite mindre kall.


Nu ikväll har det blivit
Madagaskar 2 i sängen.

Och ute lyser månen!!



/god.natt.alla.mina.kära.



1 kommentar:

Sandra sa...

Jag håller med dig om att det är trist med "icke-kommentarer" och att det känns lite orättvist ibland...

Nu har jag ju förvisso valt att "låsa in mig" och får därför kanske skylla mig lite själv, men ändå :)

Men jag kan väl iofs att erkänna själv också att jag är rätt dålig på att kommentera.. men jag läser flitigt :)

Hoppas att du är friskare nu!

KRAAAAM!