2011-09-30


Dagen började med frukost på IKEA med bästa Therese :D

Det är svårt att få till det men dom gånger vi gör det så är det så roligt och ett par timmar gör att jag kommer hem laddad med ny energie. Dessutom fick jag idag höra lite fina ord som verkligen värmde.

Annars har vi haft riktig sommarväder och tro att det är sista september idag känns otroligt. E som är en kamin i sig var ut till 20.30 i bara t-shirt och var inte ett dugg kall om armarna.

Har städat (båda) lagat mat & bakat kakor ( R) tvättat (jag) så att det är rent och snyggt med massor att tugga på till R och grabbarnas (stora grabbar....typ) spelmaraton imorrn.

Bytt 3 giftigt avfall blöjor har jag också gjort. Fattar inte va han ätit, igår var det ju ingenting. Han är pigg i övrigt och klagar inte på ont i magen och äter gör han också.

T har en dålig svacka, verkar trött, ledsen emellanåt och låser sig snabbt vid saker som det sen är som kört i väggen att få ur han. Har varit slarviga med korten så det är skärpning på dom så kanske det släpper.

E har det lite kämpigt i skolan, envis som en gammal get brukar fröknarna säga men vi hoppas det snart blir bättre.

Nu blir det sänge och hoppas morgondagen för med sig lite sol och värme också.

Hej Då September. Hej Oktober.

från the ipåånn by moi :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag håller med angående adoptioner! Ett barn ska inte behöva växa upp utan ovillkorlig kärlek...

Kul att se att du hittat min blogg förresten.
/emelie

harope sa...

Så är det, barnen är det bästa vi har!!

Ja jag läste Emmas blogg tror jag det var och så hittade jag dig :D

kram