2011-09-18

Samsovning






Det är nåt våra minsta grabbar gillar.

Dom gillar inte alltid varandra på dan men när det kommer till att sova rockar det fett att ha en brorsa i sängen.

Dock är det så att dom har lite tröga föräldrar så efter en dryg veckas sovande i bäddsoffan i väntan på att köpa en resårbotten så trillade poletten ner.

Dom har ju en Kura säng från IKEA! Den kan man ha som våningssäng. (har varit den icke funkande sovlösningen)

Men om man snor på den. Då får man ju en enkelsäng!!

Och vilka små grodor kan sova där tror ni??

Ligga och svettas. Sparkas lite. Gosas lite. Sova gott.

Och så får ju mamma och pappa också sova gott.

Vi har tidigare vid 01 nästan alltid fått in två killar.

Gosigt javisst. Ibland.

Varje dag i nästan 3 år.

Not so much!!

Dom växer ju dom små så nu är det 2 grabbar på 100/110 cm & 17/18 kg. Det blir ju som liiiite trångt.

Känns finemang :)

Nu ska jag sova och så hoppas jag att det inte kommer nå grabbs förrän vid 05, då är det bara 30 min till uppstigning så då kan man få lite morronmys istället.


//jag.är.smart.om.du.ger.mig.en.vecka.klura.på.det.


från
the ipåånn by moi :D

2 kommentarer:

Mia sa...

ja ibland måste hjärncellerna jobba lite innan dom kommer fram till en bra lösning :D kram kram

Sandra sa...

Mysigt med samsovning!

Kram!