2011-09-27

Ser ut att bli en fin höstdag




Men kallt är det och idag åkte vinterkängorna fram.

Pissig morgon idag också.

Samma senario med E så det är väl kanske nåt man får leva med, tror han är en liten nattuggla som mamma och pappa.

Arg och besviken också på någon.

Ska försöka göra det bästa av skolan idag, tidigare i morse ville jag ringa och säga att jag hoppar av hela skiten, att jag som vanligt, inte pallar trycket och då dra jag.

Har panikångest över mina jävla tänder också, det är bara skrot med dom och numera känns det som en tidsfråga innan jag inte kommer att kunna äta. Och nej det finns inte pengar till att gå dit och dessutom har tandläkarskräcken eskalerat till vansinne efter sista incidenten med sprutor och oerhörd smärta.
Så även om jag hade råd så skulle det krävas en nedklubbning och ditdragande för att få dit mig.


Jamen då gaskar vi upp oss ;)


från the ipåånn by moi :D

1 kommentar:

Mia sa...

ja du har då iaf bättre väder än här i gax, snålblåst å spöregn :( inge roligt att köra i.
Hoppas det känns bättre när du väl kommit till skolan :) Kram kram <3