2011-09-10

Fin blomma och Cowboy firre


Min fina fina orkidé som stått i fönstret som ett spöke med bruna tunna pinnar får plötsligt ett ryck och vips så är där 5 underbart vackra små vita blommor!!






Och sen dagens middag, Cowboy fisk. Såg ju rätt ynkligt ut där på tallriken må jag säga men till mitt försvar kan jag säga att jag inte brukar ta en stor tallrik eftersom jag är så ynklig i maten nu för tiden, så det räcker väl med en liten.

Nåväl. Det var gott iallfall och enkelt.

Man tar ett fiskblock, rör ihop CF, ost och tacokrydda och sen säger man åt kryddexperten att komma och fixa det lite till om man vill ha mer smak. Efter kryddexperten gjort sitt så lägger man geggan på det tinade fiskblocket. Om man vill kan man också dela det i bitar och kleta ut geggan ovanpå. Skiva tomater och så längst uppe ost. I ugnen tills fisken är klar, ca 20 min.

Nån god sallad eller grönsak, potatis, hårdmacka och mjölk till och det blir en fin fin middag. :D





Inga kommentarer: