2011-09-15


Isa jag bara typ lixom diggar dig. skarpt. typ.

Satt här och funderade varför ingen kommenterar.

Måste ju vara fel på nåt. Känns det som. Eller så är det bara så det är. Ingen har nåt att säga. Typ.

Även om det är trist så är det ju inte därför jag skriver. Jag skriver ju för att jag vill och för att jag mår bra av det. Så jag släpper det och funderade ett tag på att helt ta bort kommentarsfältet för att det bara gör mig stressad på nåt konstigt vis och min mail finns ju om man vill mig nåt.

Men så bara. Pang. fanns där en liten hejar kommentar från dig.

Så TACK för att du gjorde mitt hjärta lite varmare.


/har.faktiskt.lyckats.att.få.tre.toppensvägorska.Isa.är.en.av.dom

4 kommentarer:

Isa sa...

Nä men nu blir jag ju så himla blödig och hormonell så jag måste grina lite. Tack för dom fina orden. Är glad att jag hittat dig nu:)

Anonym sa...

:D Hannah, du är bäst! Jag läser ofta, men du vet ungarna håller mig sysselsatt, nu när de äntligen sover kan jag skriva: KRAM. :D /Emmie

Hannah sa...

Sorry att jag inte tänkte på dina hormoner gumman :D

Men verkligen. Jag menar allt jag skriver det hoppas jag du vet och jag är så glad för lillkussen :D

kram

Hannah sa...

Emmie : det är ingen fara. Jag vet ju hur det är med barnen. Det var rent allmänt som jag skrev i ett tidigare inlägg att vissa kan skriva att dom kan äta musli till frukost och få 20 glada heja rop om det och då blev jag nog bara lite avis...

du vet ju hur jag är och jag vet att ni läser och det tycker jag är roligt oavsett kommentarer eller inte.

Pussa alla goungar och ge dig själv en bamsekram :D