2011-09-06

Superdag på skolan 5/7

Först Livsyoga som nog är avslappning/vara här och nu grej nummer 1 för mig. Djupandningen "såg" jag som ett grönt vågit flöde när jag andades in och luften ut ett röd/oranget flöde.

Musiken satte sig innanför skinnet på en gång :)

Jag ser verkligen fram emot nästa måndag.

Sen träffade vi även en typ naparat/heling/idrottsläkare.

Jag vet inte vad han va men cool va han! Han studerade och granskade oss så vi blev alldeles nervösa. Men så arbetar han tydligen och sen så skulle vi få lite energie. Satt i ring och höll varandras händer och när han la händerna på den första så började det pirrar i händerna!! Och den första satt inte i närheten av mig!

När han kom till mig så kändes det som om han la glödande kol på mina axlar och då hade jag två tröjor på mig och efteråt jag var så varm att jag svettades på insidan typ.

En mycket märklig upplevelse och det ska bli intressant nästa gång vi ses.

från the ipåånn by moi :D

Inga kommentarer: