2011-09-23

Tre speciella låtar

På fredagar har vi musik på skolan och idag hade jag och H i uppgift att välja ut 2-3 låtar som var lite speciella för oss och som vi sen fick spela upp för klassen. 

Nervigt värre för jag gillar inte direkt att lämna ut mig själv så och är alltid så orolig för vad andra ska tycka och tänka. Och att jag ska få nån negativ feedback på det hela.

Men den här kursen ska ju ge mig modet att förändra det som jag vill förändra och utmana mig att våga göra saker som jag tidigare undvikit. Så det var bara att bita ihop och spela upp dom och tänka sig, inte en enda negativ sak kom och bet mig i arslet!!


Så här är dom även för er att lyssna på.

ENJOY!!!!



Den här sången säger i princip allt om 
vad jag känner för min älskade R.

ÄLSKAR DIG!!!!


Och den här är bara....
så bra. och den går rätt in i hjärtat på mig.



När Älvadrottningen Kröns med Otyg fanns inte på 
Youtube (bu för det) så då får ni lyssna 
på Trollslottet istället.
Lika bra låt men inte lika speciellt som Älvadrottningen.




Feedback på det gott folk????


2 kommentarer:

Isa sa...

Har nog aldrig hört låtarna förut. Ska sätta mig och lyssna igenom sen när det finns tid:)Oftast tycker jag om när låten har någon slags handling eller budskap. Det får inte bara vara vråååål eller I Love Youuuuuu. Då är det helt ointressant.

harope sa...

Då kommer du nog att gilla iallafall Lunatica :D
Gillar också att det finns en mening med texten, du borde prova att lyssna på King Diamonds skivor, dom är som böcker där varje låt är ett kapitel och absolut inte nån som bara vrålar :D

kram