2011-09-19

Besviken


Bajsmåndag!!!!

Yogan funkade inte alls. Jag var supertrött och snarkade till som en liten gris och när jag var vaken var jag supersplittrad. Mina tankar studsade runt som värsta gummibollarna inne i huvudet idag.

Gick med andra ord skit!!!

Sen klasstimme med L. Fick reda på att vi på fredag ska börja dagen med att göra våra inloggningar, vilket med tanke på hastigheten kan ta typ en evighet och då blev jag också besviken för jag är rädd att jag inte hinner spela mina låtar som jag verkligen sett fram emot.

Jag och R hade en jättenice lördagkväll då vi låg och myste och lyssnade igenom massor av musik och så hittade jag mina tre låtar. Dom bara kom till mig och jag är så nöjd och såg verkligen fram emot det.

Säger inte att det inte blir av men det kändes så jävla typiskt bara!!! när jag väl bestämt mig för att våga visa vem jag är, att det här är musik jag mår bra av då ska det kanske bara bli skit av det.

Och så lunch och för första gången sen 22/8 var huset fan fullt med folk som skulle äta, det plus att det regnat ute precis hela förmiddagen gjorde att det kändes som att sitta i en bastu och äta. Mycket otrevligt!!

Och sen Uppman då. Han pratade i princip om samma saker som förra gången, klämde på samma folk som förra gången, koncentrerade sig på samma folk som förra gången.

Jag hade fattat, och inte bara jag, att han skulle gå igenom oss en och en. Nu verkar det inte bli av.

Efter en del hattande fram och tillbaka skulle vi iallafall börja med pinnträningen som faktiskt nog var det enda positiva på hela dan. Fast först när vi gått ner till Teatern där vi rymdes utan att riskera att slå antingen varandra i huvudet eller ha sönder något.

Jättebesviken på hela dan, blev ju dock lite sol nu ikväll men det var väl det enda positiva.

Känner mig låg. nere och ledsen.


Längtar efter att få prata med R men vi får se, jag hoppas han kan ringa ikväll så jag får prata lite med han iallfall annars så träffas vi ju inte förrän imorrn kväll.


Nu lite frisk luft i sandlådan och så får vi se om kvällen kan lätta lite.