2011-05-14

Blogger har strulat

så därför har jag inte kunnat skriva nåt.

Så eftersom jag (vi) är schlagernördar, och stolta såna :D så höll vi först på att kräkas när land efter land räknades upp i gårdagens semifinal utan att Sverige nämndes. Så kom nr 10 och jag höll på att svimma av lättnad när det var Sverige och Saade dom ropade upp :D

Tror inte att vi direkt har en chans att vinna. Finns många andra väldigt starka låtar men det är skitkul att vi iallafall får va med och slåss :D

Idag fredag har vi inte gjort något speciellt. Vädret har inte varit på topp idag, gråmulet med lite regnstänk.

Jag var fram till HC på morron och lämnade ett lithiumprov och sen kom farmor fram så jag och R åkte upp på Toys och fixade en present till A:s kalas som E ska på imorrn och sen  åkte vi upp på Media Mark och köpte nya Lego Pirates of the Caribbiean :D

Stöka bort lite hemma, fixade lunch, spelat, softat, käkat mellis, lekt, spelat lite till, middag och sen rastning :D

Inne vid 18 igen och eftersom Z klev upp strax efter kl 6 imorse och vägrade sova lunch så somnade han i soffan vid 18.30 i väntan på kvällis :D

Bar upp han och sen kikade vi andra på Pirates of Caribbiean första filmen, vi blev sugna på att kika på den när vi spelade och vi ska ju gå på den fjärde filmen på torsdag så då kan det va bra med en update :D

En lugn och skön dag, nu lite slögloande och läsa ikapp lite bloggar sen sängen, hoppas på lite sovmorron imorgon.



Inga kommentarer: