2011-05-20

Krypspaning



Snabba ryck må jag säga, för jag beställde linsburkarna igår och idag låg dom i lådan!!!

E blev eld och lågor och skulle genast ut och fånga alla kryp han kunde hitta på.
Så vi gick ner till ån en sväng efter att Z somnat till Bissenkiin (Blixten då alltså) för att se om vi inte
kunde hitta oss nå små djur. Det bidde ett par skräddare som blev noggrant studerade och sen en hög med små sniglar också.

Käkade fruktmellis ute i sköna solen på baksidan och sen åkte jag till jobbet. Har mått blä och pest och pina
hela dan för ett par timmar på jobbet :(

Nu har jag dyngont i mina fossinga och är trött. Så nu. krama kudde och släcka ögonen.




En liten skräddare. 





Sen hittade vi fetsniglar också.
Men dom gick inte in i burken.



"tja, jag tänkte dra nu, om det är ok!"



snigelpolare.





Inga kommentarer: