2011-05-25

Fullspäckad dag

Igår åkte ju stora hjärta E till Mojsjön med hela sin avdelning för en sista natten med gänget tripp.

Rapporter under kvällen och nu under morgonen talade för en hysteriskt rolig dag så det ska bli kul att komma upp dit och hämta honom och få höra han berätta vad dom gjort.

Går ni här på Karolins sida så finns det några bilder som hon la upp igår kväll :D

Kvällen igår va lugnt, kändes faktiskt lite konstigt att han inte va hemma. Man borde ju va van men han va ju inte hos farmor eller hos morfars och inte hos nån kompis så då blev det lite annorlunda.....

Killarna somnade rätt tidigt och jag och R kollade klart på en film och låg sen och slöglodde på lite grejor på tv:n uppe.

Upp vid 6.30 och trött som en gnu efter att inatt haft 2 st småfasor i sängen. Z har dock börjat med att sova hela nätterna inne hos sig så förhoppningsvis håller det på att vända och T är nog inne i nån osäkerhetsfas för man får inte lämna han många sekunder själv så det är väl därför han kommer kan jag tänka mig.

Visst kan man gå tillbaka med dom men då får vi inte göra annat och helt ärligt så orkar jag inte det, även om jag får knöla ihop mig och även om jag inte sover jättebra så sover jag mer än om jag ska springa fram och tillbaka hela tiden. Och R skulle inte få sova nåt alls eftersom om han vaknar och går upp inte kan somna om på ett par timmar, till skillnad från mig som somnar när jag ser en kudde :D

Nu blir det snart lunch och sen så åker vi mot Mojsjön :D blir där ett par timmar, sen hem och lämna E hos farmor där dom andra är och så till dagis för föräldramöte för Maskarna. sen är det bara hemma och stoppa killarna i badet och sängen.

Ha en fortsatt bra dag alla fina.

Inga kommentarer: