2011-05-04

Morgonen började bra med att jag hann äta frukost själv i lugn & ro innan dom andra kom upp.

Sen blev det lite jobbigare då jag klämde långfingret i dörrn på dagis.
Gjorde så ont att det svartnade och hela handen domnade bort :(

När jag hämtat mig så följde jag med E & hans kompisar från Humlan till
Sofiedals skolan för inskolningsträff.

Var jätteintressant att se eftersom jag aldrig varit på skolan och E ville helst
börja imorrn så kul var det :D

I övrigt en ok dag om man bortser från
att jag fick en härdsmälta efter middagen.

Katla & Mara trivs jättebra, dom har fått lite bovadd idag
Och det var mycket poppis hos småtjejerna.

Ska kika klart på en film och sen blir det sängen.


Puss & Kram

1 kommentar:

Isa sa...

Hoja stackars finger! De gör ju så jäkla ont att klämma sig... Kul att Elrics skola verkar bra och att han är sugen på att börja:) Vissa andra var ju inte alls speciellt sugen på skola på den tiden då det begavsig. Sen blev det ju aldrig särskilt bra efter de heller. Så lika bra att gå in med en positiv inställning från början:) Haha. Idag fick jag sommarjobb. Känns fint. Är så glad över det och sugen på att komma ut och jobba! Kram på er.