2011-05-22

Våran lördag

  • startade kl 7.30 av att pappan fick smått panik för att klockan var så mycket.
  • frukost, välling och bissenkeen
  • mata tvättmaskinen. duscha mig själv och bada barn ett st stinkande unge. 
  • Fadern i huset återvänder efter en dryg timme. :D
  • ute och svansa runt lite
  • lunch
  • Vinkar av pappa. Igen.
  • går till Ludde, träffa T och grabbarn,
  • Leka
  • invadera ikea och äta mat och fika huller om buller
  • byta jätteläskig blöja och lida med alla stackare som va tvungna att gå på toa just då
  • Pitstop på cubus.
  • hemma igen med en snarkande Z
  • kaffe och solstol = me like a lot
  • Rabarberfrenesi = kapa ner en rabarber i komposten och gör kräm och paj av den.
  • Middag = jag och Z käkade kräm till förrätt och sen kinakyckling grej till huvudrätt.
  • Ut och vandra runt lite. = kolla var E håller hus och va han pysslar med
  • In plocka undan. vika ihop tvätt. duscha Z och lägga i säng.
  • Ringa J och be hon gå ner i gropen och skicka hem E.
  • Film tajm i sängen. Dom sover efter 2 timmar!!! 
  • Jag har tittat på The Blindside och nu ska jag hångla med kudden.

Som ni ser en ganska fullspäckad lördag. Var gjorde ni på lördagen?



2 kommentarer:

carola sa...

attans så bra du är på att skriva hanna:)
Du får mig att le

varm kram hjärtat

harope sa...

men tack gumman :D

det värmer ska du veta