2011-05-08

Underbara söndag

Ett enda stort fel har den här söndagen haft. R har jobbat :(. Det suger. JätteJättemycket.

Men annars. Oh my good ge mig mer av såna här dagar. Som ändå faktiskt startade med en härdsmälta
ala T och jag blev så deppig när R åkte för hur skulle jag orkar med den här dagen. :(

Men det gjorde jag. Med bravur till och med. Så det här har vi pysslat med idag.


  • Lekt plocka fram så mycket leksaker så att framsidan ser ut som en soptipp.
  • Spelat finfin dunkadunka musik för grannens skull ;D
  • Gungat och åkt cykel runt runt runt tvättstugan.
  • Klämmt ner en filt på soptippen och käkat smarrig korvlunch.
  • Härjat ett par timmar i Sippan.
  • Gått en skön runda med fina J och vovve med hål i halsen (det var riktigt läskigt :( )
  • Ätit glass och pimplat kaffe med ovan nämnad J medan Z tjatade hål i öronen på vovven.
  • Bytte fikasällskap till T med grabbar och L & E.
  • Hade husvagnsregn på gräsmattan. till grabbarnas förtjusning. fast W påstod att han inte äter sånt som legat på marken :D
  • Sen blev vi hungrig och drog med hela onghopen till en lokal pizzeria. Tur att det inte var alltför många andra där.
  • Väl hemma kom vi på att baksidan såg ut som en soptipp.den med. så röj där och sen hopp i säng.
  • och tänka sig. 22.10 så snarkas det gott och då innebär det : Chips och Greys för moi!! trevligt va :D

Ha en fortsatt trevlig dag. Imorrn är det dagis för boysen och jobb för mig. Ångesten är grov. mycket grov. men det är ju bara att bita ihop och andas.

Puss och kram


Inga kommentarer: