2011-05-29

Snart slut på ännu en dag.

Hörde glunkas om det imorse att det tydligen var mors dag. Det har då vi missat. Eller ja. T gav mig en jättefin stor maskros så en blomma har jag iallfall fått idag :D

Varit trött idag. Inte trött så att jag somnar var som helst men trött i kroppen typ.

Fick lunchpanik efter frukosten så då gjorde jag och Z palt till lunch. Får paltsvimmen varje gång. Kan nästan inte sluta äta. Fast jag blev inte riktigt nöjd med dom idag. Vi kör ju med bacon istället för sidfläsken och det här baconen smakade väldigt lite och äcklig kant blev kvar också så det blir lite pill och pet men gott är det ändå.

Z åkte till farmor efter lunch. Så ivrig att han stod ute och stampade och gormade iväntan på att R skulle bli klar. :D

Jag byggde en hinderbana på baksidan åt E och T som dom sprungit runt runt runt runt. Och sen tvingade dom sin arma mor att springa ett var också men sen vägrade jag.

Sen åkte jag till jobbet och förväntade mig att dom skulle haft en hyfsat lugn eftermiddag och kväll men det kunde ju inte bli mer fel tydligen. T har skrikit nonstopp mellan 17 och 20. Vad än R gjorde så var det fel. Inget dög utan han blev bara argare och argare. Så grannarna lär ju haft det roligt idag :(

E har däremot varit riktigt duktig och väldigt hungrig tydligen. Först käka han en stor portion till middag och sen gjorde han kvällis själv. 2 mackor, 1 korvbröd med kall korv och ketchup och en stor mugg med varm mjölk. :D Det är inte mycket som fastnar kan jag säga men som han rör sig är det ju inte så konstigt.

Jättetrött nu efter en bitvis lugn och bitvis hektisk kväll på jobbet så nu blir det alldeles strax att krama kudden.

Inga kommentarer: